jag hade som glömt bort hur långt mitt hår var.



Eftersom jag väntar på att få långt hår igen, är det just nu i en sån där riktigt dålig längd. Inte ovanför axlarna och inte långt nedanför utan precis vid axlarna. Sen har jag lite självfall, men inte uppklippt speciellt mycket, så därför går det inte att platta eller låta självtorka utan att det blir massa böjer och vågor åt alla håll. 
Därför har jag för det mesta håret uppsatt i en fin knut istället, medans jag ser fram emot vilka roliga frisyrer jag ska hitta på när det har växt lite till.
Men idag så släppte jag ut håret från den knut som jag har haft nästan varje dag i en månad och gjorde några söta lockar och satte fast tre egensydda rosetter.
Det kändes ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0