sällskapsspel.

Häromdagen for jag till Patrick. Anton kom också, och han hade tagit bort alla sina söta lockar, det tyckte jag inte om. Men han är fin ändå.

När amanda kom så spelade de ett spel. Insikt hette det. Jag tycker inte om spela där man bara ska svara på frågor, så därför var jag inte med. 



Det tog himla länge, för de svarade fel hela tiden.

Så jag roade mig med annat en stund.

Fast sen tvingade jag patrick att göra sånt här:

Det är jättegott! Nachos med philadelphiaost, salsa och lite vanlig riven ost på. Så sätter man det i ugnen en stund och sen äter man. De här blev inte så fina sa patrick, men gott var det.


Så spelade de ännu mer, tills patrick tillslut vann. Då var jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0