pastelligt fint.

jag vet att det är jul och vinter och så nu, så det är väl det man ska fokusera på. men jag hittade tre stycken superfina vårtyger på röda korset igår och kunde inte låta bli, 30:- så var de mina. åh, älskar dem.



sen är det såhär att jag behöver lite hjälp.
jag ska nog fara på en luciafest på lördag med temat cirkus, och jag har än så länge ingen aning om hur jag ska se ut. så då tänkte jag såhär:
om det är någon vänlig kreativ person som känner att de vill dela med sig av sin tolkning av temat cirkus och hur jag skulle kunna se ut eller som vad, så kan jag nästan lova att de tre rosetterna ovan skulle kunna bli dina.
så snälla kommentera och kom med ideér!
skulle det bli massa förslag så väljer jag ut det som jag personligen gillade bäst, och går det inte får jag väl lotta. (om du vill ha rosetterna, glöm inte att skriva din mailaddress också, och om du inte alls vill ha dem men ändå har ett fint förslag så är det ju bara att kommentera ändå.)


Kommentarer
Postat av: Elvira

När jag hör cirkus tänker jag cirkusprinsessa. Glitter, fjädrar, pärlor, tiaror och vitt. Möjligtvis ljusrosa eller ljuslila. Finns massvis med fina bilder på Zooey Deschanel som passar in.

2009-12-08 @ 23:49:27
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Paula

Har nog inte kommenterat din blogg tidigare, men läst ett tag. Dock så kom jag att tänka på ett par bilder som jag ramlat på, på nätet, å dom kanske kan ge dig lite tips. Lite härligt gammeldagsa sådär ;) Tycker personligen att du skulle röja som tigertämjare, men det var bara jag, hoppas den kan ge lite inspiration! http://musingsofanightowl.blogspot.com/2009/01/welcome-to-big-top.html

2009-12-09 @ 00:04:21
URL: http://www.frokenpaula.blogspot.com
Postat av: Sofka

fina rosetter :D

2009-12-09 @ 09:51:19
URL: http://sofkaa.blogg.se/
Postat av: pauline a

billiga tyger på second är ofta det finaste. ofta så blommigt och fint!

2009-12-09 @ 12:26:12
URL: http://justanothergirlblog.blogg.se/
Postat av: jenny

du skulle kunna vara en helt ovanling clown med massa skojiga saker i fickorna och byxorna. och sen kan du sminka den roligare typ glitter i hela ansiktet eller nåt sånt,och en massa färg. Eller kan du vara sockervadd eller en såndär lysstavsak kanske lindansare.

2009-12-09 @ 16:00:39
Postat av: Märta

När jag hör cirkus tänker jag bara ett röd-vit-randigt tält! En överdel som är väldigt utåt strutformad som är långrandig, vitt och rött givetvis! Den kan ju vara gjord i en stålställning med tyget spännt utanför.

Fast du kan ju köra en blandning, tältmellandel och ben och ansikte som en clown? Med röd näsa fina lockar (som vanligt) som är löst uppsatta i två bollar. Sen blå leggins kanske, det tror jag skulle vara fint! Och ett par stora skor, det skulle nog va fint!

2009-12-09 @ 17:06:20
Postat av: Lisa

När jag hör cirkus så ser jag en clown och en massa olika djur och jag tycker du kan ha en cirkusklädsel som clown. Bara för att det är det första jag kommer tänka på. Du kan ha din rosettfrisyr och någon fin klänning eller så och sen ha en röd näsa. Men dina kläder ska vara i någon färgglad färg såklart. Om du har något randigt och sen gröna strumpbyxor. Det blir super! Det tror jag kommer bli jättefint. Men mest av allt skulle jag väl vilja vinna eftersom jag aldrig någonsin vunnit i någon bloggtävling. Än fast jag tävlat varje gång.



Puss på dig och hoppas du hittar någon klädsel!

2009-12-10 @ 04:31:47
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0