lite som det är nu och så.



förra veckan var det en mässa här i piteå, där jag jobbade som värdinna i ett av tälten. jag kokade kaffe och bar fram tidningar. men det jag egentligen gjorde mest var att titta på alla fina pojkar som gick förbi. det finns en hel del. jag hade min byggkille som jag tittade på varje dag. plus säkert femhundra andra söta som fanns där. och så fick jag en beundrare i uniform från militären. i söndags var sista dagen och nu är jag jobbfri till skolan börjar om på måndag. jag köpte en hatt där i alla fall.

jag har kommit fram till att jag tycker om allt som är ljusrosa och luktar hallon.

och just nu så spenderar jag sista lov-veckan med att sova lite överallt med mina finaste. vi vaktar ett hus och en katt vissa dagar och andra ska vi sova på en stuga. det är som bra att få fara omkring lite som man vill nu såhär innan rutinerna börjar om. det känns riktigt skönt. och så kan man spela spel jämt.

det var väldigt längesen jag shoppade känns det som, och eftersom man har tjänat massa pengar nu så kan man ju få lov att spendera en del och bli glad. fast det går ju att spara tills vi far till florens med klassen och tittar på konst i oktober också. förutom det så känner jag mig riktigt sugen på att sy. men jag har tappat bort det mönstret till en överdel som jag alltid brukar skrädda från så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. får nog leta bättre.

sådär, då har jag varit lite ointressant personlig. så kan inte ni också vara det nu? 


Kommentarer
Postat av: Lisa

tycker det var gosig läsning! Puss

2010-08-18 @ 17:37:30
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbar blogg måste jag säga!

2010-08-18 @ 17:52:25
Postat av: Hannan

hm... idag såg jag the ark för andra gången i mitt liv. jag älskar the ark mer än någonting annat, så det var ganska magiskt. på fredag börjar jag skolan. jag är ganska nervös eftersom att jag börjar gymnasiet nu = jag känner ingen (egentligen är jag så nervös att jag nästan dör, men det är väl ganska normalt att vara nervös?). dock är jag glad att jag inte känner någon. ett nytt liv och ett nytt äventyr liksom. jösses! vi får se hur det går. nu ska jag tvätta bort mascararänderna och lyssna på the ark hela natten. puss

2010-08-18 @ 23:29:13
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: ellen

huhm.

idag var jag i skolan med min nya klass på min nya skola...och det kändes faktiskt rätt bra. sen kollade jag på massa fina pojkar utanför fönstret när jag åkte buss och imorn har vi nollning och jag är så otroligt nervös för att allt ska gå åt helvete.

2010-08-19 @ 20:52:00
URL: http://boomboombang.blogg.se/
Postat av: Mikka

Jag har börjat skolan igen, det är underbart, underbara vänner jag har. Även köpt ett gosedjur i födelsedagspresent till en kompis, men kom på att jag allra helst hade velat ha det själv...

Ehm, och sitter uppe alldeles för sent. god natt.

2010-08-20 @ 00:09:50
URL: http://mikkamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0