sommaren 2010.

började såhär:


roligaste dagen:

dagarna på amandas stuga.

favoritmat:


utseendemässiga förändring:

mitt hår har växt och blivit långt. jag trivs inte egentligen med långt hår med det har som varit skönt ändå nu på sommaren. men snart blir det kort igen, och jag längtar!
  

dummaste kvällen:

ingen middag och mycket vin. jag mådde inte bra.

favoritfärgen:

mest ljusrosa.

något jag inte har gjort:


konstigaste minne:

en äldre man på en galen efterfest i arjeplog. han dansade helt hysteriskt och skrämde livet ur mig. 

viktigaste insikt:

jag jobbade med ett projekt mot rasism, främlingsfientlighet och diskriminering. här spelade vi in en liten film. men i alla fall så blev jag säker på att jag vill bli psykolog under den tiden.

något jag önskar att jag hade gjort mer:

varit ung och oansvarig. pussat på fler pojkar som man inte kom ihåg dagen efter. varit uppe hela natten och sen inte tänkt så mycket på vem man vaknade tillsammans med på morgonen. 

vanligaste uttryck:

har du inte facebook?!

modigaste tillfälle:

jag bjöd ut en kille, som jag träffade på i olika jobbsammanhang. jag kom som på att varje gång jag såg honom och vi pratade så blev jag helt lycklig i magen, så det fanns ju inte direkt nånting att förlora.

finaste klänningen:


finaste kvällen:

självklart den här. (bilden är dock från dagen innan, piteå dansar och ler på fredagen.)

något som jag alltid kommer minnas:

bästa.

och sommaren slutade såhär:

bästa killen i världen fyllde 15. skjortan han har på sig fick han i present av mig.

och nu laddar vi inför det sista året på gymnasiet!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ditt sista år går nog bra :*

2010-08-23 @ 01:52:29
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Elvira

härliga bilder!

2010-08-23 @ 13:29:14
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Fina bilder! Det ser ut som att du haft en underbar sommar om man dömer av det här inlägget :)



Sista året på gymnasiet går toksnabbt! Helt plötsligt står man där i studentmössa och gråter och sjunger och dansar i ett.

2010-08-23 @ 16:27:28
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Anonym

oh så fint inläggish :) precis som det förra, och det innan det..

2010-08-23 @ 17:06:09
Postat av: ellen

åh. det här inlägget gjorde mig glad i hjärtat.

2010-08-29 @ 10:06:12
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0