saknandet.

jag saknar så otroligt att tycka om någon lite extra. det var ganska längesen jag kände att jag längtade efter det så här himla mycket. bara egentligen den känslan då det känns ända längst in i kroppen. inte kärlek utan mer lite förälskelse eller något annat som jag inte kan sätta ord på. de är inte många som kan få en att känna så. det är bara de få utvalda och speciella. de där extra fina. ibland finns det personer som man tycker om, trivs och är bekväm med och som får en att må och känna sig bra. och såna vill man aldrig förlora. fast de där som får en att känna något helt knasigt, som bara är finfint utan kanske någon egentlig mening, en sån vill jag åt just nu. och den känslan, just det att en person inte är som de andra. men det går ju inte att leta efter eller bara bestämma sig för att hitta, utan de kommer när det kommer. det är väl det som gör de speciella. man kan leta pojkar, och hitta jättefina, fast man kan inte hitta de som rör om inom en bara för det. det går inte att tvinga fram. och det är en sån jag saknar så helt knäppt mycket just nu, sådär nästan på gränsen till jobbigt mycket. en som rör om. bara nån som inte bara är nån.   

 
bilden kommer härifrån.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Precis som jag. Så kommer den dyka upp när du minst anar det. Jag lovar. Då kommer världens finaste pojk dyka upp och du kommer smälta och han kommer känna samma sak för dig och vips så får du världens finaste pojke. Jag lovar. Det tar kanske lite tid. Men han kommer dyka upp när du minst anar det. Min världens finaste pojke har nyligen dykt upp och det är så underbart och nu saknar jag honom extra mycket bara för det. Puss på dig.

2010-02-20 @ 04:22:02
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Elvira

Det är precis vad jag längtar efter & tänker allra mest och mycket på just nu. Det kan göra mig lite galen ibland. Men "tålamod" och "tid" är ofta nyckelorden för detta. Man vill ju inte tvinga fram något bara för att få känna, då brukar det mest bara bli fel & dumt.

2010-02-21 @ 19:52:21
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0