från i helgen.

under den här helgen har jag och angelica lärt oss att aldrig fara tillbaka till arjeplog. ett lite för intimt samhälle kan man säga. fast nog har vi haft roligt på våran miniresa ändå!


i fredag efter en lång bussresa mot arjeplog och lite mat hamnade vi här hos jim.


vi bodde hos nicklas, han där i mitten. 


angelica.


christoffer och nicklas.


sen åkte vi vidare lite överallt ett tag, och hamnade tillslut på en lite galen efterfest där vi stannade tills det blev morgon, men kameran användes inte alls under den tiden.


när vi hade sovit hela lördagen, fått i oss lite middag och sovit ett par timmar till, spelade vi kubb. jag och angelica vann inte.


en bilresa bort fanns de här. 




en kille som jag känner från där jag bor kom fram till mig, skrattade och sa: haha, det är första gången du är här va? det är skönt att veta att folk inte tycker att jag passar in där. jag tror att jag och lite mer av den riktigt världen i en större stad söderut skulle gå bättre ihop.


snygga angelica.


vi träffade frida också. och jag träffade min fina lisse där ända bort i arjeplog, men hon fastnade inte på bild. men sen dansade vi allihopa i några timmar.


tidigt på morgonen gick vi hem till nicklas. lyssnade på musik och åt chips. här är magnus, även kallas danny hela helgen av angelica, och nicklas.


jag och angelica.


två glada smålänningar som också var på besök i arjeplog.


efter att vi hade sovit hela söndagen också, riktigt osociala gäster som vi är, åkte vi tillbalka hem. och det var den helgen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

ser najsans ut!

2010-07-15 @ 00:41:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0