tänk om.

tänk om det var så fint som det egentligen ska vara. tänk om det hade varit som i en film. tänk om jag inte hade stannat utan bara fortsatt att gå. tänk om jag aldrig hade pratat med honom. tänk om han inte hade tyckt att jag var söt. tänk om det hade blivit så bra som jag ville. tänk om vi aldrig hade träffats. tänk om det fina inte hade tagit slut. tänk om jag hade fått sova bredvid honom en natt till. tänk om han aldrig hade slutat pussa mig. tänk om det gick att spela in fina händelser och se dem igen när man vill. tänk om det skulle vara rättvist. tänk om jag inte hade fått minnerna. tänk om han hade försvunnit och aldrig hittat mig igen. tänk om han är borta för alltid. tänk om det kan vara ännu bättre. tänk om jag aldrig kommer få hålla om honom. tänk om jag hade blivit kär. tänk om han inte skrattade så gulligt. tänk om han inte hade varit på riktigt. tänk om jag glömmer. och tänk om jag inte hade vågat. då hade inga av de andra tänk om ens funnits.


pic.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är sämst i världen på att skapa såna där tänk om.

Det enda tänk om som finns i mitt huvud är: Tänk om jag vågat.

För jag vågar aldrig någonting. Nästan.

2010-03-24 @ 22:08:25
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vackert och vacker bild.

2010-03-24 @ 23:47:06
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0