tack.


bild source.

jag har lärt mig extra mycket den senaste tiden att tacksamhet är bland det bästa som finns. att det är så lätt att fokusera på det som man inte har, hur mycket man vill ha det eller att vara ledsen för att det inte finns. så glömmer man bara bort det där som faktiskt är där, och är så extremt bra. att det nästan glöms bort, och det är så fel. för det kommer alltid finnas en massa saker som man inte har, det försvinner aldrig. så varför inte tänka på allt bra som finns, och känna lite glädje istället för saknad. vara lite gladare och tänka lite finare. (tänker du negativt drar du bara till dig mer negativt, så om du istället tänker positivt och mår bra drar du till dig mer positivt som kommer få dig att fortsätta må bra)

så tack. inte bara för att ni läser det här eller att ni säger så fina saker till mig jämt, utan bara tack. ta åt er vare sig ni har läst min blogg sen början eller för första gången för nån minut sen. och om ni alltid kommenterar eller om ni aldrig har sagt ett ord här. utan bara tack, och strunta i för vad

Kommentarer
Postat av: sandra

åh. fint!

2011-01-11 @ 23:21:17
URL: http://pussipannan.blogg.se/
Postat av: Klara

Du verkar vara en så fin tjej, med en såååå fin blogg!

2011-01-12 @ 21:24:33
Postat av: elin ohre

åh du har så rätt Therese! vi tar alldeles för mycket för givet. du är sjukt bra! ta hand om dig!

2011-01-24 @ 08:53:51
URL: http://spacefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0