samlar på mig pussar och kärlekshistorier lite här och var.

 
 
bild source
 
Har läst igenom nästan hela mitt arkiv de senaste dagarna för att förhoppningsvis återuppta mitt bloggande på riktigt någon gång snart igen. Saknar det ibland och vill hitta tillbaka till äventyr och kramar i min egna värld. Hade nästan glömt bort allt som har varit så fint tidigare.
 
Samlar på mig pussar och kärlekshistorier lite här och var under den här fantastiska sommaren och måste bara måste får berätta någonstans. Vill dela med mig av mina hemligheter och mitt liv på mitt vis och mina villkor för det känns mer på riktigt då. Tack ni helt galet fina som fortfarande vill stanna här med mig.

Kommentarer
Postat av: agnes

Bra, för jag har saknat ditt bloggande! <3

2013-07-28 @ 18:43:37
URL: http://detonera.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0