pussplatser.

Det går ju faktisk att pussas nästan var som helst, vilket är bäst i världen tycker jag. Men jag tänkte ut 23 platser som känns lite extra fina just idag.
pic source.

1. Mitt på dansgolvet då all musik nästan blir tyst även fast den fortsätter spelas.

2. I hans knä vid sitt eget köksbord på sin födelsedag.

3. På en trottoarkant en festivalnatt.

4. I hallen på morgonen då han precis ska fara. Och fåe varmaste kramen före det dessutom.

5. På en utomhusfest en liten bit in i skogen.

6. Genom ett galler på gatan.

7. I en 90 centimeters säng.

8. Precis utanför sin port till trappuppgången.

9. På sista dagen av första året på gymnasiet i gräset.

10. I baksätet av en bil.

11. Utanför skolan en varm sommarnatt.

12. Efter flera timmar av prat och skratt och mys i hans säng kl 05.20 på morgonen.

13. I hans knä i soffan.


source.

14. Bland tusen par skor utspridda i hallen.

15. Som geisha utomhus en fredagskväll.

16. På en bänk i stan en ganska lång stund.

17. I duschen.

18. Vid ytterdörren när den nästan är stängd och man är på varsin sida.

19. På kanten i fotänden av sängen.

20. När man sitter på golvet och lutar sig mot en fotölj, soffa eller liknande.

21. Ute i regnet.

22. I vardagsrummet då man tittar på vänner.

23. Precis innan man lägger sig i sängen.


source.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så fint och mysigt inlägg!

2011-09-13 @ 23:56:59
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: M.

Jag kikade in här precis idag. Idag var en söndag som var sådär grå (men inte trist) Den var bara grå och kärlekslös. Och jösses, Det tändes ett litet ljus innom mig. Jag saknar efter kärleken, och går och drömmer och önskar. Och efter att ha läst några fina inlägg så känner jag mig glad. Jag tror min tur kommer snart. Jag ville mest bara säga det, Här kommer jag kika in varje dag! kram

2011-09-18 @ 16:26:48
Postat av: Anonym

aaaw, tänker på min fina pojke även om vi inte hunnit med alla ställen än

2011-09-20 @ 23:59:01
Postat av: Ida

Nu blev jag extremt pussugen och känner att denna lista borde bokas av, haha!

2011-09-26 @ 15:05:04
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0