han ger världens varmaste kramar och tar med mig på äventyr.

 
 
pic source
Han är lång, så lång att han når överallt. Så lång att han inte bara är betydligt längre än mig utan mycket längre än alla andra också. När han är hos mig så behöver jag aldrig hämta en stol för att ta ner en skål ur mitt köksskåp eller koppla ur brandlarmet i taket (ibland är det så att det börjar låta en massa bara för att ugnen är på). Varje gång vi träffas ger han mig väldens mjukaste och varmaste kram innan vi pussas. Han vet att jag tycker att det bästa tidsfördrivet är att hångla därför gör vi det himla ofta. Då tycker också om att bara ligga på hans överkropp och vara nära. Man behöver som inte mycket mer, det räcker. Han är en sån person som tycker om att hitta på saker väldigt mycket. Lite äventyrlig så där. Det gillar jag verkligen eftersom jag inte riktigt är så själv.
Hans kropp är såklart helt underbar och fantastisk. Så snygg att jag vill att han ska gå utan tröja nästan hela tiden så jag kan titta så mycket jag vill. Fast samtidigt har han så många fina tröjor att det faktiskt är helt okej om han är påklädd också. Men precis under halsen vid nyckelbenet ovanför bröstet ut mot axeln är det finast och det är min favoritdel på hans kropp.
Han är så väldigt söt på det bästa pojkiga sättet så bland vill jag bara pussa sönder hans hud för att han är helt mjuk och luktar nytvättat. Skulle nästan vilja vika ihop honom och ha med honom vart jag än är hela tiden. Han kan så mycket och berättar ofta saker som jag inte visste innan. Tycker det är intressant och är väldigt glad när han är med mig. Allt blir så himla kul när han är där. Men det bästa med honom, trots att jag verkligen älskar att han är sportig, vänlig och väldigt smart, är att han är kär i mig och jag i honom.
Så ser han ut när jag drömmer lite. Så ser han ut om man använder 332 ord skrivna på ett tangentbord en måndagförmiddag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

så fint. så fint.

Postat av: ann-sofie

åh vad fint.

2012-08-28 @ 16:49:29
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: lisa

så himla fint!

2012-09-10 @ 09:49:00
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0