ändra på något, vibbrera på en positiv frekvens och kramas.

 
 
pic source
När jag trasslar in mig lite i mig själv tycker jag att det är så himla bra att titta tillbaka på sånt bra och viktigt jag tidigare kommit på och skrivit ner. Det kan vara grejer som jag inte hade någon aning om, men som är så nyttigt att komma ihåg. Då tycker jag om min blogg så mycket för här finns det mesta samlat så det är bara att gå tillbaka och kika lite för att bli påmind.
 
 
Det är väldigt bra att bryta vanor och göra saker på andra sätt än man brukar om man känner sig fast i vardagen. Om man vill ha en förändring måste man ju ändra på hur man gör något.
 
 
För att dra till sig så mycket bra saker som det bara går ska man vibbrera på en positiv frekvens.
 
 
Om man hela tiden gör något så slutar man fundera på sånt som bara är jobbigt. Det är bra att ha ett mål som ger något positivt när man aktiverar sig. Rensa ut garderoben för att få mer plats, gå ner på stan och leta efter något speciellt som du behöver eller kanske måla om en möbel.
 
 
Skratta är så oerhört viktigt. Komediserier är helt fantastiska för att hjälpa en på traven med det.
 
 
Vet man inte hur man ska göra något så tar man reda på det. Annars ber man om hjälp.
 
 
Det är så roligt att hitta nya ideér och vara kreativ. Pyssla, sy och kom på nya lösningar till saker som behöver ändras. Att vara kreativ behöver ju inte bara betyda något estetiskt som en tavla, klänning eller så utan kan ju vara att se på något på ett nytt sätt med nya möjligheter.
 
 
Krama, pussa och le mot människor istället för att vara arg.

Kommentarer
Postat av: Martina

Så fint inlägg. Och klokt.

2012-07-21 @ 18:27:52
URL: http://martinav.blogg.se
Postat av: lovisa/polichinelle

makalöst fint!

2012-07-22 @ 13:46:02
URL: http://polichinelle.webblogg.se
Postat av: melodramatisk.

du är en inspirationskälla hela du!

Svar: Det är verkligen det finaste man kan säga till mig, tack så otroligt mycket!
Therese

2012-07-22 @ 20:35:59
URL: http://motsvarigheter.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0