förra sommaren.


den här bilden har jag  mitt fönster och varje gång jag ser den börjar jag skratta. en trött och nöjd mullvad tror jag att jag liknar, det är så himla kul. från förra sommare i alla fall.
Jå. Förra sommaren ja, då skulle jag börja gymnasiet vid den här tiden och jag var hur nervös som helst. Första veckan var fruktansvärd, jag fungerade inte normalt för att jag var så nervös hela tiden. För precis varenda grej som hade med skolan att göra. Det var hemskt. Jag trodde inte att jag skulle klara av att komma tillbaka varje dag i tre år till.
Andra veckan älskade jag min klass och allt var frid och fröjd. Så det löste sig ganska snabbt.
Men jag kommer verkligen ihåg hur jobbigt det kändes. Som att det alltid skulle vara så, att nervositeten ville stanna föralltid. Knasigt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0