En torsdagskväll.

Att sitta och mysa på bryggor varma sommarkvällar är verkligen skönt.

en tant ungefär.

Amanda och jag for och köpte jordgubbar, hubba bubba och hämtade saft. Jag ville egentligen ha vindruvor ovh nån mer kolsyrat att dricka, men man kan inte få allt! Sen så bytte vi bryggor för då tänkte Patrick och Dennis bada och ville att vi skulle komma och träffa dem.

De nya hubba bubba var lite fräna tyckte vi. Eller om de är nya vet jag inte, men det var ju ganska längesen man åt dem sist så, för oss är de nya. Himla goda iallafall!

Mitt hår böjer sig konstigt när det får självtorka.

dennis.

Sen började det bli småkallt.


Så då for vi hem. Och imorn är det helg!

Kommentarer
Postat av: amända

tur att jag ser fullt frisk ut på vaje bild :) (inte) men trevligt var det, och fina bilder är det! och din blogg har nog blivit en ny stammisblogg :O så nu följr jag två haha. den är så fin och snygg och kul och så blir man glad av den :)

2009-07-31 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0