artonårsparty!

eftersom att jag och amanda fyller år med två veckors mellanrum brukar vi ha gemensamma födelsedagsfester. så i fredags fylldes mitt hus med folk och vi firade att amanda har fyllt arton och att jag fyller det om en vecka.

gif maker

våra fina pojkar anton och patrick kom med varsin blombukett till oss innan allt folk kom. de lagade också mat medans jag, amanda och lisse gjorde oss klara. det var supergulligt och finare vänner får man leta efter alltså. sen gjorde vi melondrinkar och hade trevligt bara vi fem en stund. 


jag och niklas.

men efter det så var det mycket folk som hälsade på hos oss hela tiden. vi dansade och skrattade och kramades i många många timmar. jag träffade fina människor som jag inte ser så ofta och fick använda mina senast sydda klänning som jag tycker om så mycket.

gif maker

där vid fyra hade nog alla som skulle fara hem gjort det och vi städade det värsta innan jag, amanda och lisse plus fem trötta pojkar somnade lite överallt i huset. en fin fest och en riktigt kul kväll. kanon!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh fin fin kväll! fina människor med.

2010-02-28 @ 23:34:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Frida

åh! Kan inte du adda min msn [email protected] och skicka lite biler? :)

2010-03-01 @ 17:23:30
URL: http://friclaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0