jag ville stanna kvar och inte cykla hem.

han frågade om jag ville ha något att dricka när jag satte mig ner i soffan. jag frågade vad han kunde erbjuda men att det inte riktigt spelade någon roll.
-vill du ha nyponsoppa?
vi gick till köket och han hällde upp den sista nyponsoppan som var kvar i ett glas och sträckte mig den med gulligaste leendet.
-du var längre förra gången vi sågs känns det som.
jag förklarade att jag hade haft klackar på mig då och att jag alltid blir kortare så fort jag inte har några skor på mig. eftersom han var ungefär hundraåttioåtta centimeter lång blev det en ganska stor längdskillnad mellan oss när vi stod där på golvet precis mellan köket och vardagsrummet. fast det var rätt gulligt tycker jag.

vi pratade om den förra gången vi låg i hans säng och jag kom ihåg hur kul det var då han visade mig sina bilder han hade fotat. den här stilige unga mannen är väldigt duktig och jag blev imponerad. det var mitt i natten och vi hade precis kommit in efter en lagom lång cykeltur under en ruskigt kall natt. han frös så oerhört och bad mig hålla om hans midja så mycket jag kunde när jag satt där bak på pakethållaren. det var helmysigt och lite extra fint sådär, ni vet?

den här fredagen pratade vi ganska mycket mer än den första gången. då hånglade vi mest. nu så kunde jag förstå mig på honom lite bättre, vi sa så mycket som inte bara var utfyllnad. som med kärlek till exempel, sånt måste man prata på riktigt om för att det ska gå att hitta in i någon eller åtminstone vara påväg dit.
-du är gullig när du pratar om kärlek.
jag blev rätt tyst när han sa så och då vi låg i hans säng och pussades var han så söt att jag kunde sitta och titta på honom och inte riktigt följa med i vad han berättade ett litet tag. han hade mörkt hår, lite vilsen blick och finaste ansiktsdragen, som ungefär tuff men ändå mjuk. det var lätt att bli distraherad.

hans lägenhet var ganska stor för att bara rymma honom och jag vandrande omring och pratade lite för högt för att vara mitt i natten under tiden. han kom fram och la sitt finger mot min läpp och pussade mig så fort han tog bort det. vi gick tillbaka till hans säng och han låg utan tröja ovanpå täcket. blev lite knäsvag och insåg inte riktigt hur många timmar som hade gått.

jag satt på kanten i hans säng och han höll om mig lite försiktigt.
-jag ska cykla hem nu.
han följde mig till hallen och böjde sig ner medan jag stod lite på tå. klockan var cirka halv tre på natten och han kramade mig innan jag gick ner för trappan till bottenvåningen och sen ut genom porten. det var helt fruktansvärt kallt igen och jag hade inte nog med kläder för att inte frysa. hade velat stanna kvar under hans täcke några timmar till.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så himla fin historia!

2011-11-02 @ 15:05:41
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh va fint skrivet! :)



De är sött med långa killar och korta tjejer. Min pojkvän är 197(!!!) jag är 160 hehe :)

2011-12-06 @ 22:14:43
Postat av: fanny

oj de va jag som kommenterade men namnet försvann helt knas!

2011-12-06 @ 22:15:11
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Ella-Maria

Åh vad jag hade velat kunna skriva som du. Sådär så att det känns ända in i magen! Hoppas att någon dag kunna det.. Du kan räkna med att jag blir kvar här en bra stund!

2011-12-09 @ 17:57:26
URL: http://ellamariagrapenutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0