självbekräftelse.



vad jag tycker om med mig själv:
vet vad jag vill alltid.
blek hy och guldigt hår.
ärlig.
ambitiös och målmedveten.
självständig.
min stil, mest marinblåvitt och feminint.
bestämd.
hitta på finurliga presenter.
hoppfull.
att jag tar vara på och inte glömmer bort småsaker som gör mig glad (lördagshångel eller en nyinköpt blomma till exempel)
stark.
drömmande.
att jag vill så mycket.
personlig.
välvårdade naglar.
empatisk.
kärleksgalen.
bra på att planera.
modig.
inspirerande och kan ofta få människor att lyssna.
att jag tar hand om mig själv.
bra på att känna av stämningar.
passionerad om sånt som berör mig.
känslosam.

(hoppas att ni alla tänker ut en lista om vad ni tycker bäst om med er själva. skriv ner den vettja, även om den ändå bara är privat. perfekt för dagar då man inte känner sig så bra alls. puss hörni)

Kommentarer
Postat av: josefine

fint. bra idé. du är väldigt söt och bra

2012-04-17 @ 22:11:39
URL: http://josefineharrius.blogg.se/
Postat av: Lisa

så himla fint och bra inlägg. peppig lista också.

2012-04-22 @ 00:11:42
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0