livsmål.

(klicka på bilderna för källa)
jag inser nästan hela tiden hur viktigt det är att ha saker att se fram emot och som motiverar för att man ska orka fortsätta med det man gör. så då kom jag på att det skulle vara riktigt roligt att sätta upp mål som jag vill uppnå i framtiden och drömmar som jag önskar mig. just nu ser min lista ut så här:

♦få höra att jag är en förebild och någon att se upp till.
♦inte behöva vara orolig alls för min ekonomi, utan kunna köpa och ge det jag vill när jag vill till alla jag vill utan att alltid behöva spara för att kunna det.
♦att människor vet vem jag är, inte nödvändigtvis bli känd utan kanske mer berömd, vill inte vara gömd bara.
♦unna mig att åka på spa, få manikyr, skönhetsbehandlingar, frisör- och biobesök väldigt frekvent.
♦inspirera,"så här skulle therese ha gjort, sagt, tänkt".
träffa rätt person som jag är kär i hela tiden och inte bara i början.
♦flytta söderut och bara hälsa på här uppe.
♦ha en händelserik vardag och inte bara rutiner.
♦fortsätta vara bästa vän med mina finaste.
♦göra något stort som påverkar många människor positivt, som en bok, en idé eller teori.

Kommentarer
Postat av: Lisa

så himla fint!

2012-03-05 @ 19:02:09
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa th! :D

2012-03-06 @ 03:49:02
Postat av: ellinor

Om du gav ut en bok, skulle jag köpa den!

2012-03-06 @ 17:59:47
URL: http://astimegoesby.blogg.se/
Postat av: matilda

men åh, så himlans fint.

2012-04-16 @ 17:26:38
URL: http://somsnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0