harmoni.

Kollade gamla inlägg för lite blogginspiration och hittade så mycket bra, jobbigt, fint och bortglömt här i min lilla värld. Har ändå bloggat i över tre år så det finns en del att titta igenom. Det är konstigt hur saker ändras och fortfarande känns så väldigt verkligt. Att saker förändras och att det ändå känns lika naturligt som om man tittar tillbaka och kommer ihåg hur det kändes just då, i den stunden. När man tittar på sånt som var för längesen är det otroligt hur det går att känna allt som det kändes då bara hips vips. På nån sekund är man tillbaka i känslan som var förut. Ända längst in i kroppen känns det. För mig är det fortfarande så nära och tryggt men ändå så långt bort det bara går. Nu är jag precis där jag ska vara och vill aldrig tillbaka. Har hittat en harmoni och balans som inte fanns innan, inte ens i närheten. Flyttade iväg och bort från det jobbiga, det tråkiga, det instängda och här tänker jag landa ett tag.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att höra!

2012-11-26 @ 19:29:06
URL: http://echomania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0