hart of dixie och new girl.

Under den här sommaren blev jag totalberoende av två serier. Sträcksåg flera avsnitt under en himla massa dagar, och när säsongerna tog slut började jag direkt om från början. Såg varje serie minst två varv, om inte mer.
 
Hart of Dixie
Fastnade på en gång när jag började se Hart of Dixie. Hela mixen av småstadsgemenskap och traditioner med en inflyttad trendmedveten och megasnygg Rachel Bilson är helt fantastisk tycker jag. Och Zoe och Wade är ju ursöta, håller tummarna genom hela säsongen för de två.
 
New Girl
Tror inte det är så många som har missat den här serien, men om nån har det - se den! Jag har aldrig skrattat så mycket förut. Knäppa och helt fantastiska Zooey Deschanel är så fullständigt underbar och söt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Sen att killarna hon bor med är så underhållande gör bara serien ännu bättre. Det var utan tvekan mitt lyckopiller i sommar.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Hart of Dixie har jag endast sett två avsnitt av, men New Girl fastnade jag desto mer för (har en förkärlek till Zooey Deschanel).

2012-10-02 @ 11:26:18
URL: http://elvirasfilmlogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0