if you forget the way to go, and lose where you came from, if no one is standing beside you, be still and know i am.

 
 
 
 
pic source laura makabresku
 
Dagens bild: den ovan, så himla fin.
Dagens låt: be still - the fray
Dagens humör: glad.
Dagens hår: mittbena och utsläppt, lite halvlockigt eftersom det har fått självtorka sen i morse.
Dagens smink: precis som alltid (mineralfoundation, rouge, ögonskugga, mascara, ögonbrynspenna)
Dagens klädsel: marinblå vippig kjol, vit t-shirt med &-märke, strumpbyxor, vagabondskor och sjömanskappa.
Dagens planer: har läst en del kurslitteratur och försökt kurera mig lite eftersom jag tror att jag börjar bli sjuk, senare ikväll ska jag till universitetet och träffa våra psykolognollor igen!
Dagens vill ha: choklad.
Dagens längtan: psykpuben i morgon! galet många psykologer från alla terminer samlade på bästa kårhuset.
Dagens tråkigaste: läsa jobbig kurslitteratur.
Dagens roligaste: det känns som en bra dag!
Dagens mat: nöt och bärsmoothie till frukost, hamburgare till lunch (med hamburgarbröd som jag har bakat, hamburgare som jag gjort själv och egengjord dressing) och lax till middag.
Dagens dryck: citronvatten och kaffe.
Dagens bok: båten i parken och kapital, rationalitet och social sammanhållning (vi läser sociologi denna termin)
Dagens tv-serie: sex and the city.
Dagens önskan: tror faktiskt inte jag önskar mig något just i dag, möjligvis att jag hade hunnit träffa och krama amanda i dag också (som har flyttat till umeå, helt fantastiskt att ha sin bästa vän här ju)
Dagens bästa: att pappa är snäll och hjälper mig med ny hemförsäkring och sånt besvärligt jag inte har tid med.
Dagens kärlek: the fray åh.

Kommentarer
Postat av: m.

Fint! Båten i parken är bra, det var min första kursbok.

2012-10-01 @ 14:24:27
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0