jag funderar på när jag ska fråga chans på dig, sa han till mig en kväll.

 
 
 
Här är han. Det är han. Jag önskar att artonåriga Therese skulle titta in i framtiden och bli lugn, för här är han. Han som jag blev kär i och som blev kär i mig tillbaka. Han som kramar mig och kysser mig med pirr i magen varje gång. Han som pratar gotlänska och uttalar ordet kusin på det gulligaste sättet jag någonsin hört. Han som gör mig lycklig varenda stund på dagen. Han som kan mycket om skogen men inget om tv-serier. Han som jag tänker på när jag ska sova, när jag vaknar och som jag saknar hela tiden när vi inte ses. Han som är tyst och pratar lugnt men som lyssnar djupt alla gånger jag pratar i ultrafart. Han som åker vasaloppet och har finaste nyckelbenen, axlar och händer. Han som är otroligt snäll, väldigt snygg och himla smart. Han som berättar saker för mig som jag inte visste innan. Han som känns fullständigt naturlig tillsammans med mina vänner, familj och i mitt liv. Han som drar bokstavliga skämt och skrattar varje gång då jag suckar med ett leende eftersom det inte är roligt. Han som vill följa med mig var jag än går och håller min hand extra hårt när han känner sig kärleksfull. Han som alltid somnar innan mig. Han som jag har väntat på. Han som har väntat på mig. Han som är allt det som ingen annan är och allt det som jag har skrivit om här på bloggen. Han är allt som finns nedskrivet samlat i en person. Det är han. Den finaste killen jag har träffat. Det är han. Han, han, han. Han som gjorde mitt liv perfekt. Han som är den sista kärlekshistorian jag berättar för er och den finaste kärlekshistorian jag någonsin har varit med om.
 
Idag har vi varit tillsammans i prick ett år.

Kommentarer
Postat av: ensammatankar

Så himla fint <3
och hurra för att du börjat blogga igen <3

2015-11-16 @ 13:11:31
URL: http://nouw.com/ensammatankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0