söndagsaktivitet


Den enda jag gjorde idag var att sy. Hela dagen, från elva imorse till halv tio nu på kvällen. Jag älskar när man har så mycket tid på sig så att det man börjar sy blir klart samma dag.

Mönstret på den här klänningen är nog bland det finaste jag har sett någonsin. När pappa kom in och frågade vad det var jag sydde kommenterade till och med han mönstret och sa att det var snyggt.
Klänningen blev inte riktigt som jag hade tänkt, ville egentligen ha den lite snävare och kjolen lite högre i midjan, för då hade ryggringningen blivit bättre. För det är baksidan som syns längst fram på bilden. Men jag orkade inte ändra så nu får den vara såhär!


Kommentarer
Postat av: darya

haha tack! söt blogg du har, rosa, drömmande. fint!

2009-09-01 @ 12:19:15
URL: http://missdarya.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh hej vilken fin blogg! Jag ramlade in här av en ren sump och tyckte det var så kul att jag råkat sy en kjol av precis det där tyget som jag gav bort till en vän i present. Tjusigt! Det är inte svårt att hitta bloggar som visar upp blommiga klänningar som faller en i smaken, men kreativa människor som syr sin egna finns det för få av! Du hamnar i min favorilista! :)

2009-12-13 @ 12:39:30
URL: http://oneofgodsbetterpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0