ett kvällsdopp.

Duscha i havet, det är så härligt att göra så ibland. Så där lite småmysigt på kvällen. Och man känner sig så himla mjuk efteråt, vattnet här är som så lent.


Jag har letat i hela vår lägenhet efter ett fint randigt linne som jag vill ha på mig på lördag, men det går inte att hitta. Helt borta, hur går det till? Imorn far jag till en liten mysig stuga som heter backstugan och finns i skellefteå och hoppas mitt linne har kommit fram innan det, för jag måste ha det där. Men istället för att bli för arg för att jag alltid tappar bort allt när jag behöver det så ska jag sova, och äta upp mina prickikorv-smörgåsar. Gott som tusan!

Kommentarer
Postat av: malin

tack, vad gulligt :)

2009-08-10 @ 11:05:14
URL: http://malinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0