Söt kärlek

När jag var runt tolv år så visades Higher Ground på Kanal5. Jag blev helt förtrollad och den var en av världens bästa serier enligt mig. Nu så tycker jag att det är den mest ärliga serien som finns, den visar allt som det faktiskt är. En jätteliten serie som de bara gjordes en säsong av. Den handlar om ett gäng ungdomar som har hamnat lite fel i livet och måste få hjälp med att hitta tillbaka till det rätta igen.  


Självklart fanns kärlek med också. Scott och Shelby var den finaste paret som fanns tyckte jag.


Tänk er själva att vara tolv år och se nåt så här gulligt. Det är klart man blev lite kär själv. Jag tror att de här två gav mig idealbilden för hur jag ville att mitt liv skulle bli när jag blev äldre. Jag längtade efter att också träffa nån som Scott!
Kolla bara på honom:

Förstå hur söt han var alltså. Rufsigt lockigt hår, en sårad blick och fina fina läppar. Jag dog ju typ. Hayden Christensen har varit min nästan enda och iallafall största kändiscrush från det att jag såg honom här.


Det var så att de inte egentligen fick vara tillsammans, det var förbjudet. Så de fick smyga. För de kunde inte vara ifrån varandra. Jag dog ju lite till.
De bråkade ibland, så lämnade de varandra hit och dit och sen pussades de otroligt mycket. Mitt tolvåriga hjärta kändes som aldrig förr.



En vacker kärlekshistoria, som självklart slutade lyckligt! Jag hade nog inte klarat nåt annat än det.

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Å, den verkar jättefin. Vet du om den finns att se någonstans?

2009-10-04 @ 19:02:59
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0