fräknar och alldeles för lång lugg.



Efter fem minuter skrek jag och var tvungen att gå in för att en geting inte slutade reta mig.
Jag har målat fönster hela dagen och har därför vit färg överallt. På naglarna, i håret och armarna. Nu är jag så overlycklig när jag har sminkat mig eftersom att jag har varit osminkad i tre och en halv dag. Jag blir oerhört obekväm när jag inte fixar mig på morgonen, för jag tycker så mycket om det. Fast när man ska svettas, måla och gräva så är som smink och sånt inte en sån bra idé.
Men stället där jag ska tillbringa elva dagarna till på, sex och en halv timme per dag är faktiskt riktigt kul ändå. Massa härliga människor, som låter mig sluta tidigare än jag ska hela tiden. Och så får vi fika varje dag nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0