och när hon behövde det som mest, dök han upp precis framför henne.


Igår var vi och hälsade på hos en nybliven 19-åring. En sån där fest när man kan prata med folk utan att bli avbruten och där människor är härligt glada utan beskymmer.


och amanda fick hångel-tuggummin.


desperata försök att knyta en slips, många gånger och lite hjälp behövdes för att det skulle bli bra. jag trodde att man skulle kunna göra det själv som kille?


sen lite singstar och många fler skratt.


efter några timmar åkte jag och min vackra vän vidare, tillbaka hemåt och for till den andra fina flickan till höger på bilden.
i hennes hus har jag spenderat väldigt många av mina dagar under flera år när jag var yngre, hon bor cirka tjugo sekunder från mig.
där var det stor fest med mycket folk. himla mycket folk!


det dansades.


och efter några timmar där promenerade vi hem.

Och idag är jag sjuk igen, mina bihålor känns mer än vad de ska göra.
Då blir det vänner i soffan hela dagen idag också, möjligtvis lite sex and the city som omväxling, massa te och halstabletter, sen vill jag ha kinamat som uppmuntran. Super.

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin kväll det verkar varit.



svar: alltså, jag tycker inte det. om det finns 1000 bilder på mig kanske jag tycker om 5 st. det är hemskt, men jaja. det finns ju ingen som ser ut som jag och blabla så mm ...



2009-09-06 @ 13:54:52
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: Elvira

Det är lustigt hur många killar det finns som faktiskt inte kan knyta en slipsknut. Jag tror det är därför min mamma ofta brukar säga att det är viktigt att lära sig det som tjej. Så att man kan hjälpa dem.

2009-09-10 @ 22:32:22
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0