kort hår.



I april 2008 klippte jag av ungefär halva hårets längd till den ovan, för att jag behövde en liten förändring. Och i slutet av sommaren förra året sa jag att, nä nu är det dags för långt hår igen. Men nu vill jag nog inte det långre.
Jag tror att jag verkligen trivs bäst i kort hår. Nu när jag har låtit det växa så känner jag riktigt hur det inte är rätt alltså. Förra veckan var jag och klippte mig lite lite, men nej. Jag tror att jag måste gå och klippa mig igen snart. Åh. Vilket problem alltså. 

Kommentarer
Postat av: Frida

åh ja! frisörångest är inte kul, det har jag. vill klippa det kortare, men jag vågar inte! haha

2010-04-22 @ 16:59:38
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0