tittar jag nog långt bort så finns det jag ville ha. det som i alla fall var för en stund.






jag tror att jag är lite kär i fina hjärthistorier. ibland brukar jag läsa alla de kärlekshistorier som ni berättade för mig, bara för att få le en stund. det är alla sparade i min mail.
sen har jag sparat alla de som jag skickade till er också. och de som jag har skrivit här på bloggen. jag har ett dokument för varje historia som har namnet på den pojke som det handlar om. men det är så roligt att höra era pojkhistorier också. det är så fint att få veta hur andras söta tillfällen ser ut och de fina pussarna känns. då och då bara känner jag att de måste läsas flera gånger om och om igen. jag skulle nog nästan kunna leva bara på kärlekshistorier, jag tycker att det är så fint.


bild.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Tackar så vänligt! Din blogg är inte så dum den heller! :)

2010-04-06 @ 01:10:51
URL: http://taktensompuls.blogg.se/
Postat av: Lisa

vackert

2010-04-12 @ 11:53:24
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0