en sommarkväll fick jag precis allt jag ville ha, exakt när jag behövde det som mest. tänk om det kunde hända igen.









det snöar ute. jag vill: sy en supergullig klänning som ska vara till bara ben och fina skor. den ska vara pastellig och fluffig, riktigt vårig. sen vill jag att det är lagomt varmt ute och ha mysiga utefester där man kan pussa på miljontals fina pojkar. och att allting känns lugnt och roligt igen.



ha härliga sommarnätter med för mycket människor man älskar och ha tusen olika sätt som morgonen kan börja på. jag vill att någon säger till mig saker som: du är söt, ska vi hångla? eller bara tar tag i mig och pussar på halsen. ha picknickar och sitta ute. och en gång till vill jag ha på mig massa fina klänningar som jag har sytt själv och som gör mig gladast i världen. för det är jag inte nu. det snöar för mycket och jag är lite för ledsen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3 Jättefint skrivet i alla fall och snart kommer våren och sommaren,fina naglar har du med!

2010-03-27 @ 19:36:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Fanny

fina fina du!

2010-03-27 @ 20:39:52
URL: http://www.magic-mirror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0