om er.

Tumblr_ljhi25xeca1qifjido1_500_large
pic här.
jag har fått höra så extra fina saker och allt sånt om hur jag skriver och om min blogg överhuvudtaget på senaste tiden och blir så väldigt glad när sånt händer alltså. sen så ler jag lite extra mycket för att jag har fått veta att just sånt som jag vill visa med det jag skriver faktiskt uppfattas så som jag vill. att mina små kärleksuppdateringar kan vara som en liten påminnelse för de som faktiskt har någon i sitt liv man är kär i, hur bra och fint det är. vilket förmodligen alla redan känner och vet, men ibland så försvinner det just bara för stunden. och jag blir så himla jätteglad att jag kan bidra till komma på det lite när man minst anar det, även om det endast är för några få personer. för att uppskatta allt som har med pojkar, kramar, handhållande i två minuter, sovsällskap på tisdagskvällen och pussar tycker jag är ganska viktigt för alla människor. så det är så fantastiskt roligt om jag kan hjälpa till med det. blir så lycklig eftersom det är lite av min mening när jag skriver. puss.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir alltid sådär överkommen av kärlek när jag läser dina texter, blir det lite spontant några gånger i veckan faktiskt. Det gör ofta att jag slänger mig ner för trappen och ut i mitt snart nya hem som pojken bygger till oss. Pussas och blir alldeles full av spån och damm. Men, sådant går bort i tvätten.

2011-04-21 @ 12:03:55
URL: http://lieinthesound.blogg.se/
Postat av: elin ohre

din blogg är verkligen en av de mysigaste och finaste jag vet!

2011-04-22 @ 09:18:57
URL: http://spacefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0