två år och en veckas bloggfödelsedag.

jag glömde visst bort att vi fyllde två år förra fredagen, så vi får fira att massafinarosetter fyller två år och en vecka idag istället. som bloggpresent blev det en lite enklare förnyelse av utseendet här hos mig tidigare i veckan. lite ändrade färger, nya bilder och annat typsnitt på texten fick duga. 



om någon skulle vilja veta vad som hände för just två år och en vecka sedan så har jag skrivit om det tidigare, och det finns en liten kärlekshistora kring just den dagen, då min blogg kom till här.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Gud vad fint det blev. Din blogg är otroligt vacker.

2011-08-02 @ 22:02:46
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0