sjutton år.

i tre år nu har jag och min bästa vän amanda alltid haft en gemensam födelsedagsfest eftersom vi fyller år så nära varandra. det här året så glömde dels amanda sin kamera hemma och jag råkade radera alla bilder jag hade på min kamera av misstag. fruktansvärt alltså, det finns inga bilder. men vi kan titta på hur det var första året, när vi hade våran sjuttonårsfest istället. det var precis på min sjuttonårsdag var en av det finste kvällarna jag har varit med om.


vi var supernervösa innan för tänk om det knappt skulle komma nån ju.


men det gjorde det såklart, en himla massa folk.


det var lite av en trend att ha tema på sina fester den våren. vi hade svartvitt som tema.


de stod så fint och sjöng för oss också.


emil och jag.


alla var pepp!




dansade gjorde vi också.




amanda och patrick.




jag och angelica.


bästa kvällen!

Kommentarer
Postat av: lisa

ser fint ut!

2011-03-25 @ 00:06:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter ju skitbra! (:

2011-04-02 @ 23:55:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0