hårlängd.







har verkligen insett hur mycket mitt hår har växt sen jag hade det ganska kort för typ 1,5 år sedan. det här med hår är ett sånt löjligt problem tycker jag egentligen, men ibland är det så svårt att veta hur man vill ha det. Jag har alltid tänk att jag vill klippa av det igen eftersom jag trivdes så bra i lite kortare längd. men då trivs jag så bra nu också när det är långt. jag vill som kunna ha båda, från en dag till en annan. tycker det är som så enkelt med långt hår eftersom det bara kan självtorka och ändå se bra ut, som i alla fall mitt hår inte kunde när det var kort. då behövde man alltid ordna det så mycket och sånt kan ju vara lite småjobbigt ibland. håller nog kvar i det långa ett tag till tror jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

du är så fin. och håret, fantastiskt.

2011-03-20 @ 12:30:18
URL: http://implode.spotlife.se
Postat av: Sandra

Åh, jag vet exakt vad du menar! :D Har velat i typ ett halvår hur jag vill ha det med längden. Hade sparat ut det så himla länge så det kändes hemskt och onödigt att klippa av det, men samtidigt kändes det skönt att bli av med lite längder. Så blev det väldigt impuls för några dagarna så klippte jag en liten längre page, känns rätt okej såhär i efterhand faktiskt. Det ser fräschare ut och det växer som sagt ut igen! :D Haha, hyffsat lång historia det blev nu.. Förlåt!

2011-03-20 @ 20:38:12
URL: http://pussipannan.blogg.se/
Postat av: Sandra

justja, ditt hår ser fantastiskt fint ut också1 :D

2011-03-20 @ 20:38:45
URL: http://pussipannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0