sommarlov.

Jag har tagit sommarlov den här sommaren, så jag jobbar alltså nästan ingenting alls utan är helt ledig. Men eftersom mina vänner är upptagna med jobb under dagarna så måste jag roa mig själv en del. Det här är vad jag håller mig sysselsatt med:
 
 
Läser böcker. Just nu läser jag Fördjupade studier i katastroffysik, har inte riktigt läst så mycket att jag har kommit in i den men tycker den verkar lovande. Har läst Ensamma hjärtan och hemlösa hundar, Män är från mars kvinnor är från venus och Förnuft och känsla tidigare i sommar.
 
Hänger i parker. Jag bor precis bredvid en park när jag bor i Piteå så där brukar jag ofta vara. Lägger mig och myser i solen på en filt. Läser, affirmerar, skriver och så.
 
Morgontränar. Eftersom jag har all tid i världen hinner jag gå ut och promenera eller springa varje morgon och yogastretcha efter.
 
Tittar på repriser av Vampire diaries. TV6 har börjat om att visa Vampire diaries från början så varje morgon går reprisen av gårdagens avsnitt. Love it.
 
Går på loppis. På lördagar är det loppis här i parken bredvid mig så försöker alltid hinna gå dit en sväng varje vecka. Mina fynd jag har hittat hittills är ett soffbord, en rosettbricka och världens finaste väska.
 
Umgås med mamma. Mamma jobbar bara vissa dagar så vi brukar göra mycket saker tillsammans. Ofta dricker vi kaffe, spelar yatzy och går i affärer eller åker till seconhandställen.
 
Drömmer. Hela tiden, jämt och ständigt. Om saker jag vill ha, om framtiden, om pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0