här är tjugohundratretton när jag får bestämma helt själv.

 
 
Gör självklart en ny lista över så som jag vill att 2013 ska bli!
 
Eftersom jag har skaffat träningskort som räcker ungefär hela året så tänker jag absolut att jag vill träna en himla massa nu. Älskar yoga och pilatespass men också lite danspass och att simma. Det här året vill jag bli stark och hälsosam och få en fint tränad kropp. Och en grym balans!
 
Jag vill också fota mycket vardagsfint det här året, det brukar jag alltid ha som mål inför varje nytt år. Det blir så väldigt mycket roligare att komma ihåg allt kul som händer när det finns en hel del bilder.
 
 
Det här året vill jag pussas och hångla så mycket det bara går! Det var något som saknades lite förra året, och så kan vi inte ha det tycker jag.
 
Hitta på roliga saker vill jag också göra mycket det här året. Temakvällar med fest och mys och massa umgänge med bra personer. Ska bli bättre på att bjuda hem till mig för sånt.
 
pic.
 
Det här året är också då det börjar på riktigt med min utbildning, så jag vill lägga mycket tid på att vara duktig och ta vara på och lära mig nya saker. Vill bli en så bra psykolog det bara går och den kommande terminen och alla terminer efter börjar det mera praktiska jobbet av utbildningen.
 
Varje dag är en ny dag att vara fin. Både på insidan och utsidan såklart. Men jag älskar så mycket att klä upp mig, fixa mig och se bra ut varje dag så det vill jag göra mycket det här året. Varför spara på glitter och elegans till speciella tillfällen? Ska le mot alla så mycket det går också, och vara tacksam. Sprida magi.
 
Ska försöka börja leva på riktigt. Vara här och nu och i varje stund. Inte längta för mycket efter saker utan göra all tid rolig och minnesvärd.

Kommentarer
Postat av: Jennie

så härligt inlägg!

Postat av: adina

Så himla bra inlägg, som vanligt. Men detta glittrade lite extra mycket.

2013-01-09 @ 16:09:44
URL: http://ifyouleave.blogg.se
Postat av: lisa

låter himla bra!

2013-01-10 @ 19:39:30
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0