19 saker om mig.

jag är himla glad att så många skickade in fina kärlekshistorier. fortsätt!



jag är pessimist och tror ofta det värsta om saker, kan inte se det positiva, och att tänker att folk inte är ärliga. jag hatar det lite grann.

jag tycker om min hårfärg och mina glasögon väldigt mycket. det är de två sakerna som jag ofta får mycket komplimanger för från främmande människor. jag ändrar ofta färgerna och mättnaden i mina bilder lite, men den här bilden är nog mest lik hur min hårfärg ser ut i verkligheten.

jag älskar att hålla på med mina naglar. sen jag slutade mellanstadiet så har jag nog inte gått utan nagellack på dem i mer än en dag max. för det mesta har jag bara genomskinligt, det har jag jämt om jag inte har dem målade.



jag tror att jag har en liten förälskelse i charmiga pojkar som kan dansa riktigt riktigt bra. men annars så är det bara de sportiga som brukar intressera mig ordentligt, jag är svag för såna. 



jag varierar min stil åt två håll: vara gulligt pastellig med mittpåhuvudet-uppsättningar, söta klänningar och rosetter och sen lite mer åt det stilrena och bohemiska hållet med flätor, håret i en hög svans, inte pastellig och instoppade överdelar i underdelar med hög midja.

jag skulle aldrig vilja utföra något sportigt, hatar det så mycket och det har jag alltid gjort. men att titta på har jag inget emot, som sagt är pojkar som idrottar nästan de enda jag gillar. och jag är en trogen os-tittare nu.



jag hörs väldigt ofta, men inte för att jag vill ha uppmärksamhet utan bara för att jag bara pratar högt och inte bryr mig om vem som lyssnar.

jag äger bara ett par lågklackade skor som jag använder, förutom några ballerinas på sommaren då såklart. och jag äger ganska många par skor, så man kan säga att jag nästan alltid går i högklackat. men jag är bara 1,58 lång, så behöver några extra centimeter.

jag är ganska ärlig och bra på att säga vad jag tycker, och också att faktiskt säga det jag tycker och inte bara tänka det, till exempel om någon har gjort något bra eller om jag gillar något hos nån. jag tycker att människor förtjänar att få veta om någon tänker något positivt om dem.

jag vill ofta veta hur jag gör något som jag aldrig har gjort förr, på en gång. är inte van att lära mig sakta och så har jag så lite tålamod. 



jag tittar på vänner jämt, även om jag inte direkt ser på det hela tiden, så har jag alltid på det i bakgrunden när jag är vid datorn eller ska sova. den mest bekväma serien någonsin tycker jag.



jag är väldigt tjejig på ett sätt och har en riktigt feminin, gullig och mjuk stil. men min personlighet är mer bestämd och lite hårdare. jag är känslig och empatisk samtidigt som jag kan vara lite grov och irriterad väldigt ofta. jag döljer i alla fall aldrig hur jag känner.

jag vill vara en förebild och inspirera människor. speciellt att våga mer, säga ifrån och ta ansvar för sitt eget liv och inte leva efter vad andra vill eller bestämmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, vilket fint inlägg! (som vanligt då) och den sista punkten har du readn lyckats med min vän, för många.

2010-02-18 @ 21:18:37
URL: http://aamannnda.bilddagboken.se
Postat av: s

åh, jag är exakt likadan när det kommer till vänner! :D nu har dessvärre vänner fått tagit en liten välförtjänt paus nån månad medan how i met your mother varit lite i centrum. Efter typ 5 år kändes det dags för en liten paus ;)

2010-02-18 @ 23:06:08
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vad fint! Jättefint inlägg och trevlig läsning. Du verkar så gullig! Puss

2010-02-19 @ 01:58:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: w

åh vilket fint inlägg!

kan känna igen mig i några punkter, hehe.

2010-02-20 @ 12:24:58
URL: http://wasteofpaint.webblogg.se/
Postat av: Elvira

Har väldigt ofta också på Vänner i bakgrunden. På morgonen när jag gör mig i ordning, medans jag sitter vid datorn, innan jag somnar (och ofta vaknar jag upp av att dvd'n fortfarande körs)... Det får mig att känna mig trygg, helt enkelt. Och så tittar jag självklart på det många gånger också.

2010-02-21 @ 20:57:17
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0