skulle jag stå still vill jag att någon står med mig.

vill jag lära mig ett nytt språk.

så blir det alltid bättre sen.

vill jag att det ska vara utomhus och att det regnar.


bild

tänker jag mig något som både låter vacker och är starkt, så kanske: ambitiös.

tror jag att jag skulle välja morgon.


känns det som att jag tycker om det på en gång.

skulle det vara att någon höll min hand en stund.

vill jag verkligen att det är ryan gosling eller hayden christensen.



så vill jag vara en sån här diamant för jag tycker de är fina: ♦

vill jag att någon står med mig.

tror jag att det skulle vara kul att åka luftballong.


tänker jag direkt på sockervadd.


tycker jag att ett som kommer från Richard Bach är fint: real love stories never have endings.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint!

Postat av: ann-sofie

så fint

2012-06-11 @ 20:33:12
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/
Postat av: li

Om jag skulle vara ett ord så skulle jag vilja vara "Väderbiten". För det låter så klokt & påminner mig om astrid lindgren.

2012-07-11 @ 16:02:55
URL: http://skeppohojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0