det gör inget för vi blir tillsammans varje natt när jag blundar.

 
 
source.
 
Fler fina ögonblick ni berättade. De första finns här.
 
Han är ingen romantiker & han visar inte sina känslor sådär ofta som man ibland önskar att han gjorde. Men på senaste tiden har han börjat hålla om mig lite hårdare, smugit ner lappar i min jackficka där det står; saknar dig like crazy & ikväll vill han att jag ska träffa hans mamma för första gången.
 
Jag såg honom första dagen i skolan, han har precis börjat ettan och jag tvåan. Han är lång och har svarta ögon, blekt ansikte med tjocka, mörka ögonbryn. Han har mörkt rufsigt hår och jättefin klädstil. Han är ingen rockstjärna som jag drömmer om men han är så fin. Jag trodde inte att han ens har lagt märke till mig men den 14 september kysste han mig. Vi var på en fest och han kom fram till mig på dansgolvet. Jag höll i hans hand men folk började slåss och kom mellan oss så jag släppte den. Sen dess har ingen av oss vågat prata med varandra, bara smygblickar. Med alkohol i blodet är allting så mycket enklare. Och vi båda kommer ha alkohol i blodet nästa fredag.
 
Vi sa "jag älskar dig" till varandra på centralen i Göteborg och fnissade som 14-åringar i en halvtimme.
 
För några helger sen kollade jag på film hos den här väldigt fina killen jag träffat några gånger förut. Han frågade om jag ville sova över,jag svarade att jag inte hade några grejer men det gjorde inget tyckte han. Jag fick låna en tshirt att sova i. Under samma täcke låg vi tätt intill och höll om varandra hela natten. Och så blev det en hel del massa pussandes och hångel också. Så himla mysigt att bara få ligga bredvid någon som vill hålla om en och som man själv får hålla om när det är som kallast på natten. Så är det tyvärr inte längre, nu har jag sovit själv i veckor och saknat hans varma överkropp nära min. Kanske är meningen att jag ska vara själv, eller så har han hittat en annan att sova bredvid. 
 
Jag var hemma hos en väldigt fin vän. Vi är väldigt blyga ibland, jag gav honom knappt en kram, Men så sa han att han ville ha en kram, vi kramades i soffan och skedade, sedan hamnade vi i hans säng där vi skedade och hånglade i massor. Jag ville aldrig kliva upp ifrån sängen för att det var så himla mysigt och till helgen blir det nog minst lika fint med honom igen.
 
Han ser på mig lite för länge så att hjärtat jag liksom låst om börjar fladdra och hoppas igen och jag går runt och tänker på honom jämt men han kommer aldrig tänka på mig mer än Gud vad hon stirrar men det gör inget för vi blir tillsammans varje natt när jag blundar.
 
För två år sen såg jag en så fin pojke på stan, jag gick förbi honom och tittade på honom, han mötte min blick och log mot mig. Jag tänkte, att han var nog den finaste killen jag någonsin sett, och på honom tänkte jag lite då och då, på pojken med dom fina ögonen och det långa håret. 1,5 år passerade och det var en helt vanlig kväll med tjejerna, med lite vin i kroppen och vi fnissade fram i spårvagnen till någon fest som min vän kände till. Festen var ingen fest, utan där satt det 6 stycken människor och pratade, och in kommer vi och jag tittar rakt fram och får syn på honom. Pojken jag såg på stan, med dom fina ögonen och det långa håret, han sitter framför mig och ler mot mig igen. Jag sätter mig bredvid honom och vi pratar länge, sen åkte vi hem och jag tänkte ännu mer på honom. Dagar gick och veckor gick, en gång träffades vi på en fest igen men vi sa bara hej, jag var lite blyg kanske. Han spelade med sitt band i staden så jag drog med mig en kompis och gick dit. Han såg mig och log, kom fram till mig och gav mig den hårdaste och underbaraste kram jag någonsin fått. Efter det pratade vi och han ringde mig, vi pratade nätter långa om rymden och om tiden. Han var så fin. Och jag hade svårt att förstå, att just han som jag sett, just han. Han som faktiskt sitter i mitt rum just nu och spelar på en gitarr, han som jag kan pussa i nacken nu när jag vill och han som jag om 5 dagar firar 7 månader tillsammans med. Han. Han lärde mig att det kanske inte finns kärlek i första ögonkastet, men han lärde mig att en blick kan vara oförglömlig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så fint!

2013-01-08 @ 19:57:00
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Sofia

Så himla fint! Älskar dessa inlägg.

2013-01-09 @ 00:32:51
Postat av: D

Han är den finaste killen jag vet.
Råden som han ger mig och att han kan se rakt igenom mig om något är feloch börjar peppa mig ,får mig att sväva på rosa moln.
Hans leende dödar, hans stil också.Han är så charmig och så fin både på in sida så som utsidan det är sjukt. Jag vet inte ens själv vad jag känner för honom men en sak är säker att han finns i mina tankar och hjärta ofta saknar honom.Trodde att han inte skulle gratta mig men fick världens gulligaste grattis sms i efterskott och det satte ett leende på mina läppar hela dagen.Läser sms:et många gånger kan inte fatta. I drömarna: Är han min prins och allt för mig. I verkligheten:Är han den finaste killkompisen jag har och som får mig att le bara jag hör någon säga hans namn.Jag tycker om honom sjukt mycket men dock vet jag inte på vilket sätt jag gör det, även om mina drömmar om honom är så fina.Men jag är glad att hans finns och är en del av mitt liv.

2013-04-21 @ 01:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0